wtorek, 10 czerwca 2014

Golden Rose Color Expert #06 + pasiaczek Color Expert #15

Przedstawiam Wam kolejny kolor z kolekcji Color Expert - numer 06. Kupiłam go zaraz po ich premierze w sklepach stacjonarnych i był moim pierwszym wyborem. Idealnie pasuje do takiego bladziocha jak ja.



Konsystencja jest bardzo lekka, więc pierwsza warstwa nie daje jakiegoś super efektu. Na pewno wymaga ponownego pociągnięcia, jednak nie przeszkadza mi to, ponieważ lubię pierwszą warstwę malować bardzo cieniutko i dopiero wprowadzać ewentualne poprawki przy kolejnej.

Jak już mówiłam - kolor jest dla mnie idealny. Doskonale dopasowuje się do mojej skóry. Moje poprzednie beże zawsze miały za dużo szarości/żółci/różu i bardzo szybko je zmywałam, albo starałam się łagodzić je brązami.



Lakier nie robi bąbelków, smug i pomimo lekkiej konsystencji, 100% krycie uzyskuję po dwóch warstwach. Całkiem nieźle jak na lakier za 5,90zł, hm?

Paseczki wykonałam kolorem numer 15 (pierwsza próba tutaj), wspomagając się cieniutką taśmą do ozdabiania paznokci, do której się nie nadaje, ponieważ jest nierówno przycięta ;)



Przypominam też o rozdaniu, w którym można wygrać lakiery Color Expert.

http://la-venda.blogspot.com/2014/06/moje-pierwsze-rozdanie.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jest mi zawsze bardzo miło kiedy ktoś poświęca swój czas, aby zostawić kilka słów. Proszę tylko o nie spamowanie.